Sessió informativa sobre la Mobilitat acadèmica UdL: Erasmus+, SICUE, Mobilitat UdL i altres

Informació de l'esdeveniment
Inici:

Xerrada Mobilitat 2016

El proper dijous dia 24 de novembre a les 11:00 hores a la Sala de Graus (aula 2.03) de l'Escola Politècnica Superior l'Oficina de Relacions Internacionals de la UdL presentarà les diverses possibilitats de mobilitat acadèmica que l'estudiantat de la UdL té a l'abast, com els programes Erasmus Estudis, Mobilitat UdL, Erasmus Pràctiques i SICUE, entre altres. Al fullet informatiu CONEIX MÓN! trobareu una presentació resumida de tots aquests programes.

Des de l'ORI es fomenta la mobilitat de la comunitat universitària de la UdL envers altres universitats i es promou l'acolliment i integració a la UdL d'estudiants i personal docent i d'administració procedent d'altres institucions d'arreu del món. Així mateix, l'ORI canalitza les propostes de convenis d'intercanvi sorgides del professorat de la UdL o que arriben des d'altres institucions.

En la presentació es tractaran, tant temes administratius com temes d'ajuts econòmics i es oberta tots els que hi esteu interessats.