Sessió informativa sobre les Matèries Transversals impartides per l'EPS

Informació de l'esdeveniment
Inici:

EPS entrada2

L'Escola Politècnica Superior de la Universitat de Lleida ofereix, el curs 2013-14, dues assignatures de Matèria Transversal.

Aquestes assignatures també les poden cursar com a Lliure Elecció els alumnes de titulacions de pla antic.

El dia 11 de febrer a les 19:00h a la Sala de Graus (2.03) de l'EPS s'organitzarà una sessió informativa sobre les dues assignatures de Matèria Transversal/Lliure Elecció impartides per l'EPS.

Podeu formalitzar la matrícula els dies 13 i 14 de febrer de 2014 a la Secretaria Acadèmica de l'Escola Politècnica Superior (Jaume II, 69 - despatx 0.09)

ELS ENGINYERS I EL SEU ENTORN SOCIOPROFESSIONAL I LES HABILITATS EN MANAGEMENT PER A ACCEDIR-HI [pdf]

Professor: Francesc Vidal / Guillem Boira Herreros

Horari d'impartició: dilluns de 19h a 21h

Aula d'impartició: 2.01 Escola Politècnica Superior (Jaume II, 69 - Campus Cappont)

Inici de les classes: 17 de febrer SEMINARI DE REDACCIÓ I PRESENTACIÓ de TFG (Treballs Final de Grau) [pdf] Professors: Toni Granollers i Ferran Perdrix.

Contacte: Toni Granollerstonig@diei.udl.cat

Horari d'impartició: dimarts de 17h a 19h

Aula d'impartició: 3.08 Edifici Polivalent (Jaume II, 71 - Campus de Cappont)

Inici de les classes: 4 de març