Taula rodona: "La recerca científica a Lleida", amb la participació del professor de l'EPS, Jordi Palacín

Informació de l'esdeveniment
Inici:

DSC05782-1024x768

La Diputació de Lleida ha organitzat el pròxim dilluns 28 d'abril una taula rodona sobre La recerca científica a Lleida. Un camí cap a l'excel·lència en la que s'analitzaran i debatran les noves iniciatives que s'estan portant a terme en l'àmbit de la investigació a les comarques lleidatanes.

Un dels participants en aquesta taula rodona serà en Jordi Palacín Roca, professor de l'Escola Politècnica Superior de la UdL i membre de l'Institut Politècnic d'Innovació i Recerca en Sostenibilitat (INSPIRES). Així mateix, també hi prendran part el director de l'IEI, Josep Maria Solé i Sabaté, el director de l'Institut de Recerca Biomèdica de Lleida i professor de la Universitat de Lleida (UdL), Xavier Matías Guiu; l'investigador de la Institució Catalana de Recerca i Estudis Avançats (ICREA) i professor de la UdL, Gustavo Slafer Lago i el director del Centre d'Art Època Moderna (CAEM) i professor de la UdL, Ximo Company Climent.

La taula rodona se celebrarà el pròxim dilluns 28 d'abril a la Sala Montsuar de l'IEI a partir de les 19.30 hores.