Taula rodona a l'EPS: L'enginyeria industrial en el sector hidroelèctric

Informació de l'esdeveniment
Inici:

img0010-xl

En el marc de l'Exposició "Quan Lleida va il·luminar Barcelona. Les centrals hidroelèctriques" que s'exposa fins al 9 de juny a la Biblioteca del campus de cappont de la Universitat de Lleida, el dijous 19 de maig, de 17:00 a 18:30 (aprox), a la Sala de Graus de l'EPS es durà a terme una Taula rodona sota el títol: L'enginyeria Industrial en el sector hidroelèctric.

La taula rodona, moderada per la Sra. Marta Alòs, personal de la biblioteca del Campus de Cappont i en Francesc Giné, director de l'Escola Politècnica Superior de la Universitat de Lleida, comptarà amb els següents participants:

- Joaquim Llop (Col·legi d'Enginyers Industrials de Catalunya)

- Xavier Roigé (Saltos del Pirineo)

- Alexandre Serrano (Eléctrica Serosense)

- Juan Gorka Morell (Eptisa Ingenieria Instrumentación y Control)

En el transcurs de la taula rodona s'abordaran temes tan diversos com la transformació laboral del sector i les tendències cap a les que s'aboca (implantació al manteniment, la monitorització i gestió, ...), els models de generació més sostenibles i les normatives actuals (estatals o europees, energètiques i mediambientals,...),  els reptes del sector i dels seus enginyers, la generació distribuïda i integració  en les xarxes de  distribució/transport, micro hidràulica i mini hidràulica, ... així com qualsevol altra inquietud sobre la que la conversa i el torn obert de paraula derivi.

576_1456855324foto_3052736