Xerrada informativa: Mobilitat dels estudiants de l'EPS

Informació de l'esdeveniment
Inici:

1238008021546_f

El proper dijous, 17 de novembre a les 12h a l'aula 0.01 de l'Escola Politècnica Superior es durà a terme una xerrada informativa referent a les possibilitats de Mobilitat dels estudiants de l'EPS de la UdL.

La mobilitat permet realitzar estades acadèmiques en universitats diferents de la d'origen i el posterior reconeixement dels estudis cursats en aquesta universitat. Així doncs, els diferents programes permeten estades en:

- Universitats Espanyoles --> Programa SICUE - Universitats Europees --> Programa Erasmus - Universitats de la resta del món --> Programes de Mobilitat Propis de la UdL

Així doncs, aquests tres programes recullen totes les diferents possibilitats de mobilitat en la que podeu participar. El període d'estada a la universitat de destinació varia segons el conveni bilateral que hi té signat la UdL.

Si voleu rebre més informació de les diferents ofertes existents, així com dels tràmits a realitzar i conèixer experiències reals d'estudiants que han gaudit d'aquesta experiència, veniu el proper dijous, 17 de novembre a les 12h a la Sala de Graus a la xerrada i us informarem.