Xerrada informativa de Mobilitat per las alumnes de l'EPS

Informació de l'esdeveniment
Inici:

2dd402_efa13c824e3445ab0d38a4df28ade5aa.jpg_1024

El proper dijous, 12 de desembre de 2013 a partir de les 12h, a l'aula 0.02 de l'Escola Politècnica Superior de la Universitat de Lleida, es durà a terme una xerrada informativa de MOBILITAT a tots els alumnes de l'Escola que ho desitgin.

En aquesta xerrada vindrà el cap de l'Oficina de Relacions Internacionals per a explicar els diversos programes de mobilitat: Programa de Mobilitat Propi (PMP) de la UdL, programa Erasmus i programa SICUE. S'informarà dels passos i procediments a seguir per a les sol·licituds i les dates de la inminent convocatòria per a demanar les sol·licituds.

Recordeu que el procés de mobilitat és un procés llarg i que s'ha de preveure amb temps. Si desitjeu marxar el proper curs acadèmic 2014-15, és ara el moment en que s'ha de demanar.