Beques per a la promoció de l'Excel·lència als Màsters de l'EPS

Convocatòria Beques per a la promoció de l'Excel·lència als Màsters de l'EPS. Curs 2017-18

D’acord amb la resolució de Junta de Centre del 14 de juliol de 2017, pel qual s’aprova la concessió d’ajuts EPS als màsters de l’Escola, la direcció de l’Escola Politècnica Superior de la UdL, fa públiques les bases que hauran de regir la concessió dels ajuts per la promoció de l’excel·lència de l’EPS del curs 2017/18.

Convocatòria i característiques

1. L’objectiu d’aquests ajuts és promoure la formació en Màsters Oficials per aquells estudiants de l’Escola Politècnica Superior que hagin demostrat un millor rendiment acadèmic en els seus estudis.
  2. Cada curs acadèmic es convocarà a l'EPS un ajut per a la promoció de l'excel·lència per cadascuna de les titulacions de grau que té continuïtat en els màsters oficials impartits a l'EPS.
  3. La dotació econòmica serà la corresponent a la valoració econòmica de 30 ECTS al preu oficial del crèdit del màster corresponen amb càrrec a la unitat 1504 del projecte dels màsters de l’EPS.
  4. Aquesta dotació econòmica es farà efectiva al llarg del primer semestre del curs acadèmic 2017-2018

Bases

1. Les persones aspirants han de ser estudiants de l’EPS que hagin finalitzat els seus estudis de grau en el mateix centre el curs anterior a la concessió de l'ajut i, en tots els casos, estar matriculat a qualsevol dels màsters oficials de l’EPS: Màster en Enginyeria Industrial i Màster en Enginyeria Informàtica del Curs 2017-2018
  2. L’imprès normalitzat de sol·licitud, s’adjunta a l’annex II de la convoca, s’adreçarà a la secretaria acadèmica de l’Escola Politècnica Superior al Campus de Cappont. El termini per a presentar les sol·licituds serà fins el 30 de setembre de 2017.
  3. La sol·licitud s’haurà d’acompanyar de la documentació següent:
  • Fotocòpia de la matrícula a la Universitat de Lleida, curs 2015/16.
  • Expedient acadèmic personal dels estudis universitaris de Grau finalitzats el curs anterior a la concessió de l'ajut.
  • Currículum Vitae.
  1. Els criteris de selecció es basen en els criteris següents:
  • Qualificació mitjana de l’expedient acadèmic.
  • Durada dels estudis de grau.
  • Participació en l'organització d'activitats de l'EPS.
  1. L’examen de les sol·licituds i la concessió de l’ajut anirà a càrrec d’una Comissió d’Avaluació, formada per 2 representants de la Direcció de l’Escola, un d’ells actuarà com a president i l’altre com a secretari, 2 coordinadors de titulacions de l’EPS que actuaran com a vocals, que es reunirà en el termini de 10 dies a comptar, des de l’endemà de l’últim dia de presentació de les sol·licituds.
  2. La publicació del resultat de la selecció amb les puntuacions atorgades, es farà públic a la web de l’Escola Politècnica Superior en el termini de 30 dies naturals a partir de l’endemà del darrer dia de presentació de la sol·licitud.
  3. Aquest ajut és incompatible amb la percepció d’un altre ajut atorgat pel mateix concepte pel Centre de recerca INSPIRES
  4. Aquest ajut és compatible amb qualsevol altra beca o ajut.
  5. En qualsevol moment, si es demostra incompliment de les condicions pactades, falsejament o ocultació de dades, la Comissió d’Extensió Universitària podrà revocar la beca i reclamar les quantitats atorgades.
  6. Qualsevol reclamació s’haurà de presentar a la Direcció del centre
  7. És competència de la Secretaria Acadèmica de l’EPS l’aclariment de qualsevol dubte en la interpretació d’aquestes bases.
  8. Contra les decisions adoptades per la Comissió d’Avaluació es pot recórrer davant la Direcció del centre.
  9. La presentació de la sol·licitud implica l’acceptació d’aquestes bases.

Resolució Beques per a la Promoció de l'Excel·lencia

Sol·licitud de les Beques per a la Promoció de l'Excel·lencia. Curs 2017-18

PER A LA PARTICIPACIÓ EN LA CONVOCATÒRIA D’AJUTS PER LA PROMOCIÓ DE L’EXCEL·LÈNCIA DE L’ESCOLA POLITÈCNICA SUPERIOR CURS 2017/18

En/na_______________________________________________________________ amb domicili al carrer/plaça/avinguda ______________________________________ núm. ________, pis _______,

CP_________, població_______________________ telèfon de contacte __________________ i amb NIF núm. ___________________, que estudio ________ curs de _______________________

_______________________________________________________________ a l’Escola Politècnica Superior,

SOL·LICITO:

Que m’admeteu a la convocatòria d’ajuts de promoció de l’excel·lència de l’Escola Politècnica Superior de la UdL al llarg del període de matriculació del curs 2017/18, les bases de la qual accepto, per a la qual cosa hi adjunto la documentació exigida i

DECLARO SOTA JURAMENT/PROMESA:

Que són certes totes i cadascuna de les dades consignades en aquesta sol·licitud i que reuneixo els requisits exigits en la convocatòria.

I, perquè consti, signo aquest document.

(signatura)

Lleida,_____ de _____________ de 2017