Université Paul Sabatier - Toulouse III

logodouble

Adreça:

18 Route de Narbonne, 31062 Toulouse (França)
Telèfon:  + (33) 5 61 55 66 11
Places: 2
Durada (mesos): 10
Observacions:
Dades bàsiques: La Universitat Paul Sabatier (també conegut com Tolosa III) és una universitat francesa, integrada a la Universitat de Tolosa. Fou fundada el 1229 i és una de les més antigues d'Europa. Tolosa III va ser nomenada Paul Sabatier per retre homenatge a aquest químic, guanyador del Premi Nobel de química el  1912, quan es va establir en les bases de l'antiga universitat en 1969. La Université Paul Sabatier, es una universitat líder del sistema educatiu francés a la regió de Migdia-Pirineus i ofereix una àmplia gamma de programes en ciències, tecnologia, salut i esports. En concret, destaquen les activitats de recerca en:
  • Espai, ciències de la terra, el clima.
  • Informàtica i l'electrònica.
  • Ciències de la vida.
  • Aigua, enginyeria de processos, química.
  • Els materials, la física de l'estat sòlid, l'aeronàutica, l'astrofísica.
La universitat Paul Sabatier ofereix programes de grau en vuit àrees: matemàtiques, informàtica i les seves aplicacions, enginyeria, física, química i les seves aplicacions, ciències espacials, organismes i biosferes, vida i ciències de la salut , ciències i tècniques de l'activitat física i l'esport ; comunicació i gestió organitzacional, i programes de màster en sis àrees: informàtica i modelatge de sistemes, ciències i tècniques de la matèria i l'energia, ciències de l'espai, la vida i les ciències de la salut, ciències socials i humanitats i gestió.
A més, s'han dissenyat programes bilingües per atraure a estudiants internacionals -entre ells un màster europeu en materials per a l'emmagatzematge i conversió d'energia , un mestratge internacional en micro i nanotecnologies per a comunicacions sense fils i un màster en Gestió Internacional de Transport Aeri i Turisme.

La universitat accepta estudiants de doctorat en totes les àrees descrites anteriorment .

Boto Mobilitat  Capçelera

Encara no disposem d'aquesta informació

31398-esplanade-ups-2-580x310