Université du Littoral - Cote d'Opale

logo_ulco1

Adreça: 1 Place de l'Yser, 59375 Dunkerque (França)
Telèfon:  + (33) 3 28 23 73 73
Places: 2
Durada (mesos): 6
Observacions:
Dades bàsiques: La Universitat de Litoral Côte d'Opale és una universitat francesa a la regió de Nord-Pas-de-Calais a França. Es troba en quatre ciutats costaneres d'aquesta regió, a Boulogne-sur-Mer, Calais, Dunkerque i Saint- Omer, i en aquesta última ciutat té el seu establiment principal. Aquesta és una de les sis universitats de l'acadèmia Lillen 1.
Fundada el 1991 sota les noves universitats de les oficines universitàries més antigues, la institució ofereix capacitació en les àrees d'Arts, Lletres, Idiomes, Dret, Economia, Administració, Humanitats i Ciències Socials, Esports, Ciència i Tecnologia i  posseix un conjunt de prop de 10.000 estudiants, majoritàriament matriculats en estusdis de grau, i uns 340 professors.
Les seves activitats de recerca s'estructuren al voltant de tres àrees , "el medi ambient, el medi ambient costaner i el desenvolupament sostenible", "matemàtiques i ciències de l'enginyeria" i "les llengües, la literatura, la història i la cultura", i s'organitzen en dotze laboratoris.

La universitat participa en un gran nombre de programes d'intercanvi com Erasmus i també està vinculada a universitats estrangeres a través d'acords bilaterals. La política de la institució per a l'execució d'aquests programes és la de centrar-se en les relacions amb les institucions d'educació superior en situacions geogràfiques o socioeconòmiques similars.
La Universitat de Litoral Côte d'Opale també rep estudiants estrangers de forma permanent. Per exemple, al període 2006-2007, el nombre d'estudiants estrangers era de1.869 i representaven gairebé la meitat dels estudiants de doctorat de la universitat.

Boto Mobilitat  Capçelera

Encara no disposem d'aquesta informació

1241818340P