54a Olimpíada Matemàtica a l'EPS

Aquest passat divendres i dissabte, dies 15 i 16 de desembre, l’Escola Politècnica Superior de la Universitat de Lleida va rebre als alumnes de Batxillerat i CFGS participants en 54a Olimpíada Matemàtica Espanyola, organitzada per La Societat Catalana de Matemàtiques amb el suport de l’Institut Màrius Torres, el Vicerectorat d’Estudiantat i el Departament de Matemàtica de la Universitat de Lleida.

En aquesta primera fase tots els participants realitzaran una prova integrada per preguntes curtes. El concurs es va celebrar simultàniament a les quatre seus catalanes (Barcelona, Girona, Lleida i Tarragona). Finalment cal destacar que els guanyadors tindran la possibilitat d'acudir representant a Espanya a l'Olimpíada Internacional de Matemàtiques – IMO (Cluj-Napoca. Romania 3-14 juliol 2018), i a l'Olimpíada Iberoamericana Organitzada de forma conjunta per Espanya i Portugal. Setembre 2018)