8 de març, Dia Internacional de la Dona. La bretxa de gènere en els graus tècnics

Un reportatge de Ricard Gómez a VINT-I-DOS de Lleida TV. Programa mensual de divulgació científica, tecnològica i d'innovació que té com a objectiu fer valdre el teixit empresarial, l'èxit en la investigació i la indústria emergent de les tecnologies de Ponent.

En aquesta ocasió, dedicat a la bretxa de gènere que pateixen les titulacions universitàries d'àmbit tecnnològic i, en concret els graus de l'Escola Politècnica Superior de la UdL. Va comptar amb la participació de Maria Massot, estudiant de 3r curs del grau en Enginyeria Electrònica Industrial i Automàtica, Alba Lamas, enginyera informàtica i antiga alumna del centre, actualment Software Engineer a Minsait (Indra) i Magda Valls, directora de l'EPS.