Acte de cloenda de la 1a edició del Curs de Postgrau en Disseny i Gestió d'Entorns BIM-REVIT

IMG_2824

Ahir, divendres 6 de maig l'Escola Politècnica Superior de la UdL va organitzar la 1a Jornada d'Arquitectura Digital on, entre altres activitats, es va dur a terme l'acte de cloenda del 1r Curs de Postgrau en disseny i gestió d'entorns BIM-REVIT, curs de Formació Continua de la UdL realitzat a l'Escola sota la coordinació del professor i arquitecte Xavier Rodríguez Padilla i on van assistir-hi 20 alumnes.

Actualment s'està impartint ja la segona edició amb un total de 30 inscrits i, donat l'èxit i la bona acollida, ja està obert el període de inscripció i matrícula de la 3e edició [PREINSCRIPCIÓ I MATRÍCULA OBERTA].

Així mateix l'acte també va emmarca la xerrada tècnica. "BIMETICA - Desarrollo BIM en el mercado español. Presentación de la Primera BIMEXPO en España" a càrrec del  Sr. Pablo Daniel Callegaris Rodríguez, CEO de Bimetica.com

IMG_2783

El Postgrau complementa la formació, donant un implement al currículum de la forma més adequada: amb un títol de postgrau universitari, reconegut per la UdL en tots els aspectes. Els sistemes i entorns de treball BIM son una eina fonamental en el present i futur del sector de l'arquitectura i l'enginyeria actuals, tant en el procés de disseny com en el procés d'execució. En l'entorn de treball del món global ja és un requisit indispensable per a qualsevol professional de l'enginyeria o l'arquitectura disposar d'aquesta formació en termes curriculars.

IMG_2781

Imatges