Acte de reconeixement als nous Enginyers Industrials de l'EPS

Per part del Col·legi d'Enginyers Industrials de Catalunya, la Mútua d'Enginyers i Caixa d'Enginyers

Els titulats del MEIND amb les autoritats de l'acte de reconeixement

Ahir els titulats de la promoció 2015-16 de les diverses titulacions de l'Escola Politècnica Superior (EPS) de la Universitat de Lleida (UdL) van celebrar a La Llotja de Lleida l'acte de lliurament de les orles acadèmiques.

Amb l'objectiu de facilitar i dur a terme un acompanyament en la incorporació al món laboral dels nous titulats del Màster en Enginyeria Industrial (MEIND) per l'EPS i informar-los de tots els avantatges, serveis i productes dels què poden disposar gràcies a la col·legiació, el Col·legi d'Enginyers Industrials de Catalunya (COEIC), la Mútua dels Enginyers de Catalunya, Caixa d’Enginyers i l'Escola van organitzar una trobada prèvia a l'acte de lliurament d'aquestes Orles Acadèmiques per als alumnes del MEIND.

En l'acte, presidit per la directora de l'EPS, la Sra. Magda Valls Marsal, hi van participar el Sr. Guillem Boira Herreros, President de la Demarcació de Lleida del Col·legi d'Enginyers Industrials de Catalunya, el Sr. Jordi Sanjuan i Moran, Delegat de la Mútua d'Enginyers de Catalunya a la demarcació de Lleida, el Sr. Josep Baltasar i Tomàs, director de la Caixa d’Enginyers de la demarcació de Lleida  i el Sr. Albert Castell Casol, Coordinador del Màster en Enginyeria Industrial de l'EPS de la UdL.

L’acte s’inicià amb els parlaments de totes les autoritats. Seguidament,  tant per part del Col·legi com de la Mútua,  es va lliurar als 9 recentment titulats del Màster en Enginyeria Industrial assistents un any de col·legiació gratuïta al COEIC i un any gratuït de mutualitat al producte Q30, especialment pensat i dissenyat per cobrir les necessitats dels enginyers industrials menors de 30 anys.

Enhorabona enginyers!