Alier participa en l'EPS Company Corner

El passat dimarts 3 de maig, l'Escola Politècnica Superior va celebrar una nova edició de l'EPS Company Corner. Boosting professional skills.

En aquesta ocasió ens va visitar l'empresa Alier. Alier és una marca centenària. Va néixer en 1832 i es va iniciar en el món de la fabricació de paper el 1886. El 1948 comená a fabricar paper 100% reciclatge.

L'equip de recursos humans d'Alier va informar els alumnes interessats de les oportunitats laborals que ofereix l'empresa, les possibilitats de fer-hi el TFG o TFM, pràctiques curriculars o extracurriculars remunerades o sobre la possibilitat de fer-hi la modalitat de la Formació Dual en el cas dels alumnes del màster en Enginyeria Industrial. A més a més els alumnes també van poder deixar el Currículum Vitae, etcètera.

Hi ha altres empreses que ja han confirmat la seva presència en pròximes edicions d'EPS Company Corner. Podeu mantenir-vos informats a l'apartat d'Agenda de la web de l'EPS i a les nostres xarxes socials.