Alumnes de 3r d'ESO del Col·legi Episcopal realitzen el Treball de Síntesi a l'EPS

201603110300106

L'Escola Politècnica Superior (EPS) de la Universitat de Lleida (UdL) participa de forma activa en les diferents Jornades d'Orientació Universitària que s'organitzen des de els col·legis i instituts d'ensenyament secundari de la província de Lleida i de la Franja de Ponent, tant per l'alumnat de Batxillerat com de CFGS. [+INFO]

.En les diferents JOU's, l'EPS ofereix sessions informatives sobre els seus estudis de grau i màster amb l'objectiu que els alumnes del/s centres/s organitzador/s coneguin tota la oferta formativa de la branca informàtica, industrial i d'arquitectura tècnica que es pot estudiar des de Lleida. Així mateix, també s' incorpora la possibilitat de muntar algun tipus de taller pràctic  i  visites guiades individualitzades a les  instal·lacions de l'EPS.

L'EPS també ofereix la possibilitat als instituts d'organitzar el seu Crèdit de Síntesi vers activitats i tallers programats per professorat de l'EPS. En aquest sentit, avui divendres i els propers Els propers dies 14 i 15 de març, els alumnes de 3er d'ESO del Col·legi Episcopal de Lleida desenvoluparan el seu Treball de Síntesi a l'Escola i ho faran de la següent forma:

Divendres 11 de març

09,15-10,00h: Xerrada EPS  a la Sala de Graus a càrrec de la professora i Secretaria acadèmica del centre, Marga Moltó.

10,00-11,30h: Visita a les instal·lacions de l'EPS (EPS, Biblioteca, Edifici Polivalent, CREA) a càrrec de la professora i  Secretaria acadèmica del centre, Marga Moltó.

11,30-12,30h: Taller de Termografia al CREA, a càrrec del professor Joan I. Rosell i Montserrat Vilarrubí

2016031102371313 201603110300191

Dilluns 14 de març

09,15-10,00h: Xerrada EPS a la Sala de Graus a càrrec del professor i Sotsdirector d'Estudiantat, Promoció i Qualitat, Gabriel Pérez.

10,00-11,30 h: Visita a les instal·lacions de l'EPS (EPS, Biblioteca, Edifici Polivalent, CREA) a càrrec del professor i Sotsdirector d'Estudiantat, Promoció i Qualitat, Gabriel Pérez.

11,30-12,30h: Taller de Drons al CREA a càrrec del professor Juan A. Garriga.

Presentación1

ey

Dimarts 15 de març

10,00-11,30h: Visita a les instal·lacions de l'EPS (EPS, Biblioteca, Edifici Polivalent, CREA) a càrrec del professor i Sotsdirector d'Estudiantat, Promoció i Qualitat, Gabriel Pérez.

11,30-12,30h: Taller d'Interacció amb Biosensors a GRIHO  a càrrec del professor Jordi Virgili.

Presentación2

AFWEGWSG