Alumnes de l'EPS participen a la Connect Conference IAESTE a Bèlgica

Tres alumnes de l’EPS pertanyents a IAESTE Lleida, Gerard Soldevila,  Patricia Larroca i Marina Casades participen a la Connect Conference, que té lloc a Lokeren (Bèlgica) del 14 al 18 de març.

El Connect Conference es una trobada d’estudiants d'enginyeria i estudis tècnics de tot el món dedicada a IAESTE, una associació d'estudiants que permet a futurs enginyers realitzar pràctiques en empreses estrangeres.

En la trobada s’organitzen nombrosos workshops, tallers centrats en oferir una formació tant personal com profesional: de Màrqueting, Innovation, Merchandising, Empowerment, Leader managing, Conflict Solving, Pitching, Jobraising, strategic planning, social media...

A més, sempre hi ha moments i espais per i compartir jocs, idees, costums i experiències pròpies dels llocs d’origen de tots els participants!