Alumnes del GDDTEC visiten l'exposició "Mat Collishaw. End of Innocence" a la Fundació Sorigué

La setmana passada (8 i 9 d'octubre) els alumnes de primer curs del Grau en Disseny Digital i Tecnologies Creatives de l'Escola Politècnica Superior, dividits en quatre grups per tal de complir amb totes les mesures de seguretat sanitària establertes, van visitar l'exposició "Mat Collishaw. End of Innocence" de l'artista Mat Collishaw a la Fundació Sorigué de Lleida.

L'obra de Collishaw s'exposa per primera vegada a Catalunya després del seu pas pel Real Jardín Botánico de Madrid i restarà a la Fundació Sorigué fins al 20 de desembre de 2020.

"Mat Collishaw. The End of Innocence" ens convida a reflexionar sobre la relació dels humans amb l'entorn natural i l'entorn digital, emfatitzant aquelles situacions i problemàtiques que condicionen l'actualitat i la manera que té la societat de processar-les i enfrontar-s'hi. A la vegada, permet parlar de la nostra manera de codificar aquests estímuls externs i de categoritzar-los basant-se en la nostra percepció.