Alumnes del Grau en Arquitectura Tècnica i Edificació de l'EPS visiten la planta de GLS Prefabricats de formigó

Els alumnes de l'assignatura de Materials II de Grau en Arquitectura Tècnica i Edificació, assignatura impartida pels professors J.Ramon Castro i Pep Gasia, van visitar la planta de GLS Prefabricats de formigó, ubicada a Lleida.

Molt amablement el gerent de l’empresa Sr. Bernat Turmo va explicar als alumnes la planta d’elaboració d’àrids per autoconsum i venda, la planta de formigó preparat per edificació i obra civil, la planta de producció d’elements de formigó de petit tamany per obra residencial i publica, i les solucions innovadores de murs de gabions que han desenvolupat per enjardinament públic i/o privat. Finalment, en el laboratori d’autocontrol es portà a terme un assaig de desgast d’una vorera de formigó prefabricat.