Alumnes del Grau en Disseny Digital i Tecnologies Creatives redissenyen l'app de Caixa de Guissona

En el marc de les pràctiques de l'assignatura de Disseny de la Interacció

Ahir a la tarda l'Auditori del CCCT del campus de cappont de la Universitat de Lleida va acollir l'acte de presentació de les pràctiques de l'assignatura de Disseny de la interacció del Grau en Disseny Digital i Tecnologies Creatives, coordinada per la professora Rosa M. Gil.

La pràctica, realitzada per l'alumnat en grups de tres, consistia a redissenyar l'aplicatiu mòbil (app) de Caixa de Guissona.

Cal destacar que en el tribunal de valoració, a banda de la coordinadora de l'assignatura i professorat del grau, també hi eren els senyors Joan Espinagosa, CIO Bon Àrea Guissona, Xavier Bisbe, Gestió IT àrea de crèdit de Caixa Guissona i Daniel Marsol, director general de Caixa Guissona.