Avui, 19 de novembre, l'EPS compleix trenta anys!

IMG_0770
D'esquerra a dreta: Josep M. Miret, Carles Capdevila, Ferran Badia, Francesc Giné i Magda Valls

El llibre d'actes de l'Escola Politècnica Superior recull que tal dia com avui fa 30 anys, 19 de novembre de 1990, es feia la primera reunió de professorat de la llavors Escola Universitària d’Informàtica de Lleida (EUI), encara integrada en la Universitat de Barcelona.

Avui 19 de novembre de 2020 complim, doncs, 30 anys!

Aquelles primeres passes d'aquest projecte col·lectiu han donat lloc a una Escola que ha madurat i s'ha consolidat al llarg d'aquest període, fins a esdevenir l'Escola que som avui, referent dels estudis d'enginyeria i tecnològics del nostre entorn.

Estem molt orgullosos de pertànyer a una Escola on hem sabut fer pinya i treballar plegats al llarg d'aquests anys, adaptant-nos als diferents escenaris amb què ens hem anat trobant: incorporació de noves titulacions, canvis de plans d'estudis i model educatiu, integració de les tecnologies digitals en els estudis, implantació de sistemes de qualitat nacionals i internacionals, dobles titulacions internacionals, integració dels estudis del Campus d'Igualada, incorporació de docència virtual durant la COVID, ....

Al llarg d'aquest curs celebrarem aquest aniversari amb diferents accions "COVID-friendly", que ens han de permetre explicar i projectar la importància que té per la transformació del territori formar enginyers, enginyeres, tecnòlegs i tecnòlogues de "kilòmetre zero"  que  s'integren en el nostre teixit productiu i ajuden a impulsar-lo.

Aquesta és una oportunitat més per reivindicar la nostra trajectòria i fer palès l'esperit que recull el lema de l'Escola: EPS Inspiring the Future.