Avui a "El Debat de Lleida Activa" de Lleida TV, es parlarà de les dobles titulacions de l'EPS

2013_06_EL_DEBAT_DE_LLEIDA_ACTIVA

"El Debat de Lleida Activa", que dirigeix i presenta el periodista Josep M. Sanuy a Lleida TV oferirà avui, 14 de maig,  a partir de les 20:50h, un programa dedicat integrament a les quatre noves dobles titulacions que el proper curs 2013-14 s'impartiran a la Universitat de Lleida.

D'aquestes quatre noves titulacions, dues s'impartiran a l'Escola Politècnica Superior de la UdL:

- El Doble Grau en Enginyeria Informàtica i Administració i Direcció d'Empreses

- La Doble Titulació Building Engineering - Civil Engineering amb la VIA University College de Dinamarca.

Participaran en el debat el Sr. Paco García, vicerector de Docència de la UdL, el Sr. Ferran Badia, vicerector de Planificació, Innovació i Empresa de la UdL i el Sr. Constantino Montañés, consultor en recursos humans.