CETIM i l'EPS activen la 4a edició del Premi Pere Carles al Campus Igualada

Aquest divendres 16 d’abril celebrem els tribunals del premi Pere Carles al millor TFG dels Graus de la branca d’Enginyeria Industrial de l’EPS-Campus Universitari d’Igualada (Grau en Enginyeria en Organització Industrial i Logística i Grau en Enginyeria Química).

El Premi està coorganitzat pel Col·legi Professional d’Enginyers Tècnics Industrials i Graduats de Manresa (CETIM) i per l’Escola Politècnica Superior de la Universitat de Lleida.

Hi opten 9 TFG d’alumnes que el van presentar durant el curs 2018-19 i 2019-20.

El resultat se sabrà el dia 15 de juny coincidint amb l’acte d’entrega dels Premis Igualada Recerca Jove per als treballs de recerca de Batxillerat i de Cicles Formatius que se celebrarà al Campus Universitari d’Igualada-UdL. S’estableix el següent premi:

• Premi dotat amb 1000 € per al millor Treball Final de Grau de les titulacions d’Enginyeria Química i del Grau en Enginyeria en Organització Industrial i Logística.

Addicionalment a tots els alumnes que optin al premi se´ls hi oferirà la possibilitat de col·legiar-se o associar-se al CETIM, de forma gratuïta,  durant un període de sis mesos.

Així mateix, a tots els finalistes se’ls hi podrà lliurar un diploma o obsequi.