Com s'ha planificat el nou curs a l'EPS?

Principals mesures d'adaptació de la docència

El curs escolar 2020-21 serà totalment excepcional: serà el primer després de la crisi del coronavirus i implicarà la tornada dels estudiants a les aules, després de gairebé mig any tancades, per reprendre l’activitat lectiva.

Us presentem les principals mesures d’adaptació de la docència a l'EPS per tal d'ajustar-nos a la situació actual derivada de l’alerta sanitària provocada per la COVID-19 (*):

• Docència mixta: 50% en format on-line i 50% en format presencial
  • Els horaris s'han preparat per a que les sessions d'activitats presencials estiguin agrupades en els mateixos dies (2/3 dies a la setmana). La resta de dies es farà la docència on-line. Es publicaran aviat a la web.
  • Les sessions presencials d'assignatures d'un mateix grup, es faran en la mateixa aula durant tot el dia
  • S’organitzaran grups presencials més petits, per respectar les distàncies de seguretat de 1,5 m.
  • Es potenciarà l'avaluació contínua
  • Els exàmens seran presencials
  • Cal respectar les mesures de protecció individual: mascaretes, respectar les distàncies socials i higiene de mans

(*) cal tenir en compte que la situació sanitària es canviant i, per tant, aquestes mesures poden patir modificacions o reajustaments a l’inici del curs 2020-21