Convocatòria del I Concurs de Projectes de Promoció de l'EPS

cartell IConcurs projectes promoció

En el marc de les accions programades per a la millora de la difusió i promoció de l'Escola Politècnica Superior de la Universitat de Lleida es convoca el I concurs de projectes de promoció de l'Escola Politècnica Superior (EPS) de la Universitat de Lleida.

Els objectius de la present convocatòria són:

- Seleccionar un projecte amb la finalitat de convertir-lo en producte o servei promocional de l'Escola Politècnica Superior. - Fomentar i potenciar l'esperit emprenedor entre la comunitat universitària de l'Escola Politècnica Superior. - Fomentar la cultura de la innovació.

El concurs es dirigeix a tots els membres de la comunitat universitària de l'Escola Politècnica Superior de la Universitat de Lleida (Estudiantat, PDI i PAS), així com als seus antics alumnes. Els projectes es poden elaborar individualment o en grups d'un màxim de dos persones.

El termini per a la presentació de les memòries dels projectes s'iniciarà el 1 d'octubre de 2012 i finalitzarà el 31 d'octubre de 2012.

Un cop finalitzat el Concurs, des de l'Escola Politècnica Superior es donarà suport financer i tècnic al projecte guanyador perquè es faci realitat.

Podeu consultar les bases de la convocatòria i la fitxa d'inscripció aquí

Animeu-vos i participeu en aquesta nova iniciativa de l'Escola Politècnica Superior!