Curs d'estiu GFT-EPS: formació amb possibilitats d'incorporació laboral

Àrea de Comunicació - Oficina de Premsa UdL

L'empresa GFT i l'Escola Politècnica Superior de la Universitat de Lleida organitzen conjuntament aquest estiu el curs : Introducció als grans sistemes informàtics dels bancs.

Aquest curs, de 120h, ofereix a tots els alumnes  i titulats que s'hi matriculin una formació bàsica en les tecnologies emprades en els sistemes informàtics del sector bancari de gran valor a l'hora d'accedir al mercat laboral (tecnologies Java, .Net i Mainframe), juntament amb una formació elemental d'alemany (nivell inicial d'alemany).

Aquesta doble formació tècnica i lingüística respon a la necessitat de GFT de formar, en aquest curs intensiu,  a futurs treballadors per a les seves seus alemanyes de l'empresa: almenys 5 de les persones que acabaran els curs seran seleccionades per GFT per integrar-se en l'equip de treball de les seves seus de Frankfurt o Stutgart a partir del mes de setembre de 2013, per un període mínim de 6 mesos i amb unes condicions contractuals en origen (alemanyes).