Del 14 al 17 de juliol: matriculació dels estudiants assignats en primera preferència. T'expliquem que has de fer per matricular-te!

IMG_8296

Si ets un futur estudiant de l'Escola Politècnica Superior de la UdL admès en primera preferència en la preinscripció, has de formalitzar la teva matrícula del 14 al 17 de juliol de 9.30h a 14.00h a la Secretaria Acadèmica de l'Escola (Jaume II, 69 - Despatx 0.09).

Previ a la matriculació presencial a la Secretaria, heu de comprar la carpeta de matrícula (6 euros) que conté tota la documentació necessària per realitzar la matrícula, la informació sobre els serveis universitaris i altres temes d'interès per a l'estudiantat, a la Consergeria de l'Edifici Polivalent del Campus de Cappont (Jaume II, 71).

Després heu de passar per l'aula d'Informació de matrícula (Aula 0.01 de l'EPS - Jaume II, 69) on us ajudaran a complimentar la vostra matrícula i per l'aula 0.02 de l'EPS (Jaume II, 69) on tramitareu el Carnet Universitari. Finalment, heu d'anar a la Secretaria Acadèmica de l'EPS (Jaume II, despatx 0.09) on formalitzareu la vostra matrícula i ja sereu estudiants de l'EPS! Saps quina és la documentació necessària per matricular-se a l'Escola Politècnica Superior de la UdL aquest curs 2015-16?

Informa't aquí http://www.eps.udl.cat/…/ma…/actual/Documents_matrxcula.html