Docència híbrida prevista a partir del 15 de febrer per als estudiants de 1r curs de grau

Tal com es va anunciar ahir en els mitjans de comunicació, el PROCICAT va aprovar noves mesures per la COVID-19 que entren en vigor el dilluns 8 de febrer i tenen una durada de dues setmanes. Dintre d'aquestes mesures es permet la docència presencial parcial a les Universitats, és a dir, la docència híbrida prevista per a aquest curs 2020-21, únicament per als estudiants de PRIMER CURS DELS GRAUS.

Atès que la setmana del 8 de febrer es realitzen els exàmens de recuperació, s'iniciaran les classes en modalitat presencial híbrida per a tots els estudiants de primer curs a partir del dilluns 15 de febrer.

Us mantindrem informats sobre la renovació d'aquestes mesures per part del PROCICAT. Esperem que es puguin mantenir en el temps i que puguem tornar a la normalitat de les nostres aules com més aviat millor.