Dos equips participants a la WRO Lleida és classifiquen per la Final Internacional de la competició a Tailàndia

Aquest cap de setmana és va disputar a Platja d’Aro la Final Nacional de la World Robot Olympiad. La Final va comptar amb la participació dels equips classificats, en les diferents categories, en la fase local de Lleida que es va realitzar el passat 16 de juny i que coorganitza l’Escola Politècnica Superior de la UdL i l’empresa Engijoc:  The King of Robots, Arobot Nano, FEM1, Jocelyne Bell, AV Shark IFA i LEGO Masters.

Doncs bé, l’equip Lego Masters de l’Institut Els Planells d’Artesa de Segre format per la Xènia Zamora i el Raúl Filip, ha quedat segon classificat en la categoria junior a la final nacional de la World Robot Olympiad, mentre que l'equip AV Shark-IFA de l'Escola Mossèn Albert Vives de La Seu d'Urgell, format per els alumnes de 1r d'ESO, Pau Fàbrega, Joel Obiols i Arnau Vidal, s’han classificat segons en la categoria Elementary. Tots dos, doncs, han obtingut bitllet per a la Final Internacional de la WRO que tindrà lloc a Chiang Mai, Tailàndia, el 16 i 18 de novembre.