El COEIC Lleida participa en la presentació del nou curs del Màster en Enginyeria Industrial

Ahir els alumnes de nou ingrés del Màster en Enginyeria Industrial (MEIND) de l'EPS van rebre la visita d'una delegació del Col·legi d'Enginyers Industrials de Catalunya (COEIC) amb l'objectiu de presentar el Col·legi als futurs enginyers industrials i desitjar-los un bon curs acadèmic.

L'acte va comptar amb la presència de la directora de l'EPS, la Sra. Magda Valls, el Sr. Guillem Boira, president de la Demarcació de Lleida del Col·legi d'Enginyers Industrials de Catalunya, el Sr. Miquel Nogués, Coordinador del Màster en Enginyeria Industrial, la Sra. Luisa F. Cabeza, directora del centre de recerca Inspires-UdL, el Sr. Jérôme Barrau, cap d'estudis de les titulacions de la branca industrial de l'EPS i el Sr. Daniel Melé, enginyer industrial titulat el curs acadèmic 2020-21 i recent col·legiat.

L'acte, a banda de donar la benvinguda i dur a terme un acompanyament en la incorporació al màster dels nous alumnes, va mostrar els serveis adreçats a potenciar el desenvolupament professional que el col·legi pot oferir als titulats, així com la importància d'una futura col·legiació per tal d'enriquir i potenciar la xarxa de relacions i la visibilitat dels nous enginyers.