El Consell de Govern de la UdL aprova les dobles titulacions de l'EPS

udl_5

El Consell de Govern de la Universitat de Lleida,  a l'espera que en doni el vist-i-plau el Consell Social, va aprovar ahir dues dobles titulacions en les que hi participa l'Escola Politècnica Superior. D'una banda, la doble titulació en Enginyeria de l'Edificació i Enginyeria Civil de l'EPS de la UdL i la VIA University College de Dinamarca, així com  l'itinerari per a l'obtenció de la doble titulació en Enginyeria Informàtica i Administració i Direcció d'Empreses (EIADE) de la UdL, que es posaran en marxa el proper curs acadèmic amb l'objectiu d'ampliar el ventall formatiu i l'accés al mercat laboral dels titulats.

Quant a la doble titulació amb Dinamarca, l'alumnat haurà de  fer com a mínim un curs acadèmic -10 mesos o dos semestres- a l'estranger per obtenir els dos títols. Serà impartit en anglès tant a la UdL com a la universitat danesa, amb la qual l'EPS hi està col·laborant des de fa anys. Pel que fa a l'itinerari en Informàtica i ADE, permetrà obtenir tots dos graus cursant 363 crèdits ECTS distribuïts en 5 cursos

Premsa

31 de gener de 2013