El Consell de l'Estudiantat de l'EPS, present al iFestcat

Johm Amin, alumne de l'Escola, ha estat un dels ponent de l'activitat

Ahir, membres del Consell de l'Estudiantat de l'Escola Politècnica van assistir al Palau Sant Jordi al IFescat, la gran festa de la tecnologia, la ciència, la innovació i la disrupció, dirigida a aquells que representen el futur: estudiants d’últims anys de batxillerat, FP, graus universitaris, màsters i doctorats amb els següents objectius:

1. Traslladar-los la consciència que poden fer grans coses en els propers anys, que la societat espera les seves aportacions i que tenen el talent per fer-les
  2. Fer-los veure que les seves aportacions poden ser més sofisticades del que inicialment ells i elles poden pensar. I que aquesta sofisticació pot venir de la ciència, la innovació, la tecnologia; la disrupció en general.
  3. Apoderar els futurs líders de lanostra societat, universitaris, docents...per aplicar les tecnologies exponencials als grans reptes de la humanitat, iniciant una etapa i un moviment de reptes i tecnologies exponencials.

Així mateix, John Amin, alumne de l'EPS i responsable de projectes Intech3d ha estat ponent a iFestCat, explicant la vinculació i compromís de la seva empresa amb l'educació potenciadora de les habilitats i aptituds STEAM.