El Mundo: 10 consells per a estudiants que 'debuten' a la Universitat

IMG_8365

A nivell estatal, el 21,2% d'estudiants universitaris debutants abandona la seva carrera en el primer curs, segons dades del Ministeri d'Educació. Deixar la nostra zona de confort  (institut, companys i professors de sempre)  i endinsar-se en un nou món suposa per a molts un trauma que els porta al fracàs. Per evitar relliscades, Enrique Castillejo i Gómez, president del Consell General de Col·legis Oficials de Pedagogs i Psicopedagogs d'Espanya, i Antonia de la Torre, coordinadora de la Comissió de Coaching Educatiu de la International Coach Federation Espanya, donen en un article a El Mundo digital algunes claus d'èxit:

Canvia el xip Marca't uns objectius realistes La Universitat és la teva feina Confia en tu! No ets un amanuense Deixa els prejudicis a l'entrada La llibertat és un dret ... i un deure Les amistats marquen els límits del teu món Venç les teves pors ... I un petit detall: estudia!

Podeu consultar l'article complet a l'enllaç: