Elles també valen per a enginyeres (però fugen)

[caption id="attachment_13652" align="alignnone" width="470" caption="Alumnes de l'EPS. Curs 2016-17"]IMG_3479[/caption]

Interessant article publicat a l'edició digital de El País on es mostra que els últims estudis revelen que l'aptitud matemàtica és molt similar en els dos sexes i que són els prejudicis i els estereotips sexistes els que juguen un paper fonamental en l'elecció dels estudis universitaris on les noies dominen en totes les àrees excepte en les tècniques.

De fet, la majoria de les noies (55%) trien la modalitat d'Humanitats i Ciències Socials; un altre 36% prefereix la de Ciències de la Naturalesa i de la Salut; el 5% es matricula a la d'Arts; i només el 4% tria la modalitat de Tecnologia.

Podeu revisar l'article complet AQUÍ

Capturas323