Els alumnes de l'EPS es beneficiaran de l'oferta laboral d'Indra al PCiTAL

article_image.php

El nou Centre d'Atenció a l'Usuari (CAU) d'Indra per a les empreses que utilitzen software desenvolupat per aquesta mateixa empresa, començarà a operar a finals de setembre al Parc Científic i Tecnològic Agroalimentari de Lleida.

Indra te previst contractar 60 treballadors per al CAU i 40 més per dur a terme l'ampliació del Indra Software Labs que també està ubicat a Gardeny. Aquests treballadors s'aniran incorporan, tal i com va dir l'alcalde de Lleida en l'acte de signatura del conveni, "de forma progessiva en funció de la capacitat de Lleida en formar enginyers". Aquesta "capacitat de Lleida" recau en gran mesura en l'Escola Politècnica Superior de la Universitat de Lleida, i és que el 83% dels enginyers que actualment treballen a les instal·lacions d'Indra al PCiTAL són graduats de l'EPS.

Recull de Premsa

Segre  17-06-10  [pdf]