Els alumnes del Grau Enginyeria Electrònica Industrial i Automàticaen visiten l'empresa Subcoele SL

Ahir els alumnes del bloc optatiu d'Integració de Sistemes del Grau en Enginyeria Electrònica Industrial i Automàtica van visitar l'empresa Subcoele SL

Subcoele SL és una empresa ubicada al polígon industrial Les Comes d'Igualada que es dedica a la fabricació i assemblatge de components electrònics i circuits integrats. Els estudiants van poder veure en directe una cadena de producció automatitzada d'assemblatge de components electrònics mitjançant les tecnologies actuals més avançades. També van poder gaudir d'una demostració de l'equipament per a la soldadura i reparació de components SMT amb encapsulats molt petits com els LGA i BGA.