Els alumnes del Grau en Disseny Digital i Tecnologies Creatives visiten el Festival Lleida_potFest

La primera edició del Festival Lleida_potFest es va celebrar del 10 al 18 d'abril. Es tracta d'un festival d'art urbà desenvolupat al Centre Històric de Lleida amb l'objectiu de compartir i gaudir d'omplir d'art i de color els murs del barri.

Els alumnes van conéixer als artistes que, durant nou dies van donar una nova vida a diferents façanes. Els van explicar les seves tècniques, les seves motivacions artístiques i la gestió de lews seves obres; També van poder interactuar amb personal de l'organització.