Els alumnes del Grau en Enginyeria Química de l'EPS finalitzen el Projecte Moritz University

El passat mes de febrer us informàvem que un equip de la Universitat de Lleida (UdL) format per alumnes de l'ETSEA i del Grau en Enginyeria Química de l'Escola Politècnica Superior (EPS) al Campus Igualada-UdL, l'Adam Gabarró i en Quim Torras, van aconseguir formar part del grup d'estudiants seleccionats per al projecte universitari de Moritz Barcelona d'elaboració d'una cervesa artesana de temporada de la fàbrica Moritz de Barcelona, anomenat Moritz University. [veure notícia] amb l'objectiu d'impulsar la cultura i el talent cerveser.

L'equip de la UdL va presentar la cervesa "Indria" amb una aposta clarament estiuenca que combinava un estil àcid com el de la Berliner Weisse amb una fruita tan emblemàtica de l'estiu lleidatà com la síndria, que atorgava un preciós color vermellós.

Després d'una dura competició, els equips de les set universitats finalistes (URV, UPC, UdG, UdL, UAB, UB i IQS School of Engineering) van presentar les seves propostes i finalment el jurat va decantar-se per la proposta de l'equip de la UPC que es convertirà en la cervesa de temporada de la Fàbrica Moritz Barcelona el novembre de 2020 i es comercialitzarà durant cinc mesos a la Fàbrica i al Bar Velòdrom, de la Ciutat Comtal.

A més a més, La firma cervesera donarà el 10% dels beneficis de la venda del producte guanyador a un projecte relacionat amb la Universitat escollit pel mateix estudiantat.