Els premis AETI distingeixen Gerard Martín (GEI), Sergi Balagueró (GEIADE) i Emilia Naambo (MEINF)

Pròximament es realitzarà l'acte de lliurament dels premis a l'EPS

Podeu consultar l'històric dels distingits amb el premi AETI en aquest enllaç

L’Escola Politècnica Superior (EPS) de la Universitat de Lleida (UdL) i l’Associació d’Empreses de Tecnologia i Sistemes d’Informació de Lleida (AETI) convoquen, anualment els Premis AETI al millor Projecte Informàtic de Treball Final de Grau (TFG) i Treball Final de Màster (TFM).

Reunits el passat 6 de juliol els membres del jurat (el Sr. Josep Ramon Freixanet i el Sr. Roger Garray, representants d'AETI i el Sr. Carles Mateu i Sr. Josep Lluís Lérida - representants de l’'EPS), s’ha acordat concedir les distincions als Millors Projectes Informàtics 2019-20, als següents treballs:

• Premi AETI al millor projecte de Grau en Enginyeria Informàtica, dotat amb 600€:

Títol: Diseño, estudio e implementación de una aplicación móvil para pacientes con esclerosis múltiple

Alumne: Gerard Martín López

Director/s: Rosa M. Gil Iranzo

• Premi AETI al millor projecte de Doble Grau en Enginyeria Informàtica i ADE, dotat amb 600€:

Títol: Desing, management and development of a Business Intelligence Project for a company

Alumne: Sergí Balagueró Oliva

Director/s: Albert Polo Parra i Ferran Perdrix Sapiña

• Premi AETI al millor projecte de Màster en Enginyeria Informàtica, dotat amb 600€:

Títol: A Holistic Application of Value Sensitive Desing in Big Data Applications: A Case Study of Telecom Namibia

Alumne: Emilia Naambo Shikeenga

Director/s: Rosa M. Gil Iranzo i Roberto García González

Tradicionalment l'acte de lliurament dels Premis AETI es duia a terme en el transcurs del sopar d'antics alumnes, PDI i PAS de l'EPS. Aquest any però, donades les circumstàncies actuals provocades per la Covid-19, l’acte és realitzarà presencialment en petit format en data que s'informarà properament.