Els tres projectes de la UdL seleccionats als premis Iberus-CLH Emprende, impulsats des de l'EPS

Capturaiberus

Tres projectes gestats a l'Escola Politècnica Superior de la UdL han estat seleccionats entre els projectes finalistes per passar a la segona fase del Programa de premis a l'emprenedoria Iberus - CLH  - Emprende.

En concret el projecte Omnisurface (també guanyador de Las ideas se mueven de Endesa, 2n premiat del Concurs Idea de desenvolupament d'idees de negoci innovadores de la UdL  i finalista en l'edició 2016 del Programa Santander YUZZ per a joves amb idees) i el el projecte E-PigManagement liderat per Esteve Nadal, doctorand del Departament de Matemàtica de la Ud, un projecte d'spin-off de la UdL impulsat per un grup de doctorands i investigadors de l'ETSEA i l'EPS, i inclòs en el Programa UdL-Impuls, ho fa en la modalitat Generador d'Idees de Negoci basades en el coneixement:

1. PigManagement. Esteve Nadal Roig

2. Uptech Sensing. Javier Urricelqui Polvorinos

3. OmniSurface. Oriol Liarte i Adrià Mateo

4. Rural Maps. Marcos Gimeno Gutiérrez

5. U-Care. Pedro Sánchez Zabal

12228101_10204770611977718_1760608033_o-1024x768

Mentre que el projecte de Invelon Technologies d'en John Amin (guardonat aquest 2016 al Programa Santander YUZZ per a joves amb idees, en la seva edició a Lleida,  i premiat al  Concurs Idea de desenvolupament d'idees de negoci innovadores de la UdL) ho fa en la modalitat de Projecte Empresarial:

1. BEOnChip S.L.

2. FuVeX

3. Invelon Technologies, SCP

4. Movalsys S.L.

5. SMT4V Researching S.L.

CladGwgWQAAnBmF.jpg-large-1024x768

La Fase 2 consisteix l'en la presentació dels projectes davant el jurat dels Premis que es durà a terme el propers dia 25 de novembre de 2016, A partir de les 16:00 h al Paranimf de la Universitat de Saragossa.

Més informació a Càtedra d'Emprenedoria de la UdL