Enginyeria Informàtica esdevé el grau més demandat pels nois en 1a preinscripció universitària del 2016

IMG_7181

Segons dades de l'informe de la preinscripció universitària del 2016 de la Secretaria d'Universitats, els estudis universitaris de Medicina continuen sent els més demandats en primera opció a Catalunya pel que fa a les noies, seguits per Infermeria, Psicologia, Dret, Educació Infantil i Educació Primària, ADE, Fisioteràpia, Publicitat i Relacions Públiques i Educació Social.

A la "classificació" masculina s'observen força canvis respecte a les preferències del darrer informe del 2011:  el podi s'ha invertit. El tercer ocupant del 2011, Enginyeria Informàtica, s'ha enfilat al primer lloc. ADE manté la segona posició i Medicina ha reculat fins al tercer lloc. Dues enginyeries, Tecnologies Industrials i Mecànica, no s'han mogut dels llocs que ocupaven el 2011: el cinquè i el desè, respectivament. I Dret, Economia i Infermeria es mantenen entre els llocs sisè i novè.

L'informe també permet comprovar que l'interès de les noies per Enginyeria Informàtica no ha canviat gaire des del 2011, tot i reflectir un petit augment en la seva demanda.