Enregistraments de les sessions de la Jornada de Portes Obertes Virtual EPS (Lleida i Campus Igualada)

realitzada el dissabte 23 de maig de 2020

A conseqüència de l’alerta sanitària per la COVID-19 els centres docents de la Universitat de Lleida van oferir el passat dissabte 23 de maig una Jornada de Portes Obertes Virtual (JPOV) Un total de 1.615 persones de 887 nuclis familiars van participar en la primera Jornada Virtual de Portes Obertes de la Universitat de Lleida (UdL), superant així el rècord de les dos sessions presencials celebrades al 2019.

Pel que fa a l'origen, les famílies "visitants" s'han connectat des d'arreu de Catalunya – incloses les comarques de Ponent-, Aragó, el País Valencià, les Illes Balears, el País Basc, Navarra, Madrid, Andalusia, Castella-Lleó i les Illes Canàries. De fora de l'Estat espanyol, als habituals participants del Principat d'Andorra (48 famílies enguany), en aquesta ocasió s’han afegit com a assistents un parell de famílies de França i el Regne Unit.

L'Escola Politècnica Superior va ser el segon centre de la UdL amb més participació, ja que en la Jornada de Portes Obertes Virtual (JCO) de l'EPS que es va organitzar, tant al Campus Lleida com al Campus Igualada, sota la coordinació de la sotsdirectora d'estudiantat, promoció i qualitat de l'EPS, Susanna Maza, van participar 200 famílies.

La JPOV es va desenvolupar en format de videoconferència i multisala amb la participació de l’equip directiu, els coordinadors de titulacions i alumnes. Aquestes sessions es van enregistrar per poder consultar-les:

Presentació de l'Escola Politècnica Superior. Lleida. Magda Valls, directora EPS

Presentació de l'Escola Politècnica Superior. Campus Igualada. Anna Bacardit, sotsdirectora de l'EPS al Campus Igualada i Grau Baquero, cap d'estudis EPS

Presentació del Tronc Comú en Enginyeria Industrial. Lleida. Daniel Chemisana, coordinador del GEM, Tomàs Pallejà, coordinador del GEEIiA i Eduard Gregorio, coordinador del GEES

Presentació del Tronc Comú Enginyeria Industrial. Campus Igualada. Esther Bartolí, coordinadora del GEQ i Carla Vintró, coordinadora del GEOIL

Presentació del Grau en Enginyeria Informàtica. Jordi Planes, coordinador del GEI i Josep L. lérida, cap d'estudis EPS

Presentació del Grau en Tècniques d'Interacció Digital i Computació. Félix Albertos, coordinador del GTIDiC i Grau Baquero, cap d'estudis

Presentació del Doble Grau en Enginyeria Informàtica i ADE. Sílvia Miquel, coordinadora del DGGEIiADE i Cristian Solé, sotsdirector de l'EPS

Presentació del Grau en Arquitectura Tècnica i Edificació. Gabriel Pérez, coordinadora del GATE i Jérôme Barrau, cap d'estudis

Presentació del Grau en Disseny Digital i Tecnologies Creatives. Rosa M. Gil, coordinadora del GDDiTEC i Magda Valls, directora EPS

Presentació sobre la Internacionalització a l'EPS. Cristian Solé, sotsdirector de realcions internacionals de l'EPS

Presentación en castellano. Margarita Moltó, Secretaria acadèmica EPS