Esteve Josa, Joan Carrillo i Joan Marc Craviotto, guanyadors del Premi Alumni EPS 2014

DSCF2190_20Q8

Des de l'Escola Politècnica Superior s'ha volgut fer un pas més en relació al reconeixement que la institució vol retre a la tasca professional realitzada pels seus antics alumnes. És per això que s'ha cregut oportú implementar un nou premi ALUMNI EPS a la Trajectòria Professional i a l'Emprenedoria (+INFO).

Es va obrir un període de proposta de candidatures obert i, posteriorment un  període de votació pública mitjançant xarxes socials, d'aquests candidats amb l'objectiu d'escollir tres candidats finalistes en cada una de les categories del Premi Alumni.

Un cop finalitzat el període de votació de candidatures, els candidats finalistes al Premi Alumni EPS a la Trajectòria Professional són:

- ESTEVE JOSA FARRAN

- GUILLEM BACHES GARCÍA

- XAVIER POTAU NÚÑEZ

Així mateix, els candidats finalistes al Premi Alumni EPS a l'Emprenedoria són:

- JOAN CARRILLO CASTELLÓ I JOAN MARC CRAVIOTTO ARNAU

- FREDERIC LORENTE MESA

- RUBÉN LOTINA GARCÍA

En el sopar d'antics alumnes, professorat i PAS de l'Escola, que se celebrà el passat 21 de novembre, es va escollir, en votació entre tots els assistents, els guanyadors del Premi Alumni EPS 2014. Els premiats van rebre la Distinció de mans del Sr. Ferran Badia, vicedegà de Planificació, Innovació i Empresa de la UdL, el Sr. Josep M. Moragues, President de l'Associació d'Antics Alumnes i Amics de la UdL i en Francesc Giné, director de l'EPS.

El guanyador del Premi ALUMNI EPS a la TRAJECTÒRIA PROFESSIONAL, amb un total de 43 vots, va ser ESTEVE JOSA FARRAN.

DSCF2153_20Q8-SMILE

L'Esteve Josa va estudiar Enginyeria Tècnica Industrial, amb l'especialitat de Mecànica a l'EPS. Al finalitzar la carrera va guanyar una beca de La Caixa que li va permetre estudiar un màster especialitzat en automoció a Epsilon-Euskadi.

El 2007/2008 comença a treballar a Epsilon Euksadi com a Data/Race Engineer a la Formula World Series 3.5 amb l'equip Renault. Al 2008 entra a treballar com a Test-Project Engineer a IDIADA Automotive Technology - Vehicle Dynamics. Finalment al 2012 inicia la seva experiència a l'empresa d'automoció Mc Laren com a Development Engineer on s'implica en la creació d'un nou vehicle per garantir qüestions de seguretat, eficàcia, fiabilitat, durabilitat, etc.

Mc Laren és una de els empreses punteres en el sector de l'automòbil esportiu de gamma alta, allí hi treballen amb la millor tecnologia i al més alt nivell.

El guanyador del Premi ALUMNI EPS a l'Emprenedoria, amb un total de 38 vots, va ser la candidatura conjunta d'en JOAN CARRILLO CASTELLÓ i en JOAN MARC CRAVIOTTO ARNAU

DSCF2179_20Q8-SMILE

En Marc Carrillo va ser estudiant de la onzena promoció (2003) d'Enginyeria Tècnica en Informàtica de Sistemes  i en Joan Marc Craviotto estudiant de la tercera (2002) promoció d'Enginyeria Tècnica Industrial, especialitat Mecànica, a l'EPS. Tots dos es van conèixer en la seva etapa d'estudiants a l'EPS i, en acabar els seus estudis, tot i desenvolupar individualment experiències professionals, finalment van decidir fundar conjuntament una empresa.

En Joan Marc Craviotto ha treballat en sectors com la consultoria tecnològica, enginyeria de projectes i ara, i des de fa uns anys, exerceix com a enginyer municipal per l'Ajuntament de Barcelona. Paral·lelament s'ha format en gestió d'empreses. En Marc Carrillo ha treballat com a professor d'informàtica per aturats, coordinador informàtic dels concessionaris Citroën de la província de Lleida, desenvolupador de software i cap de projectes d'integració de plataformes software. També s'ha format en gestió d'empreses. Ambdós són cofundadors de Greensol Smart City Solutions SL: una start-up que relaciona tecnologia, medi ambient i publicitat.