Èxit de matriculació al Curs de Postgrau en Disseny i Gestió d'entorns BIM-REVIT que s'inicia aquesta tarda a l'EPS

IMG_7441
. Avui a la tarda s'inicia, a la Sala de Projectes (1.03) de l'Escola Politècnica Superior, el primer Curs de Postgrau en Disseny i Gestió d'entorns BIM-REVIT. El curs de Postgrau, amb una càrrega lectiva 30 crèdits ECTS, compta  finalment  amb 17 persones matriculades (pràcticament el 100% de les places ofertes -18-) i es realitzarà del 27 de febrer al  31 de juliol i del  14 de setembre al 19 de desembre, els divendres de 16:0o a 20:00h i els dissabtes de 9:00 a 13:00 h a càrrec d'en David Botanch Moroba i en Xavier Rodríguez Padilla. El Postgrau en disseny i gestió d'entorns BIM-DEVIT està configurat per donar una formació adequada, competent i altament especialitzada en el que ja es la nova revolució del món de l'arquitectura i l'enginyeria: el entorn BIM (Building Information Modeling).
En concret, en pocs anys, REVIT (la plataforma d'Autodesk per a BIM), anirà substituint Autocad com a standard de funcionament, igual que fa uns 20 anys va passar amb el disseny a mà per el disseny en CAD vectorial.
El Postgrau es configura en un seguit de cursos que independitzats possibiliten una formació que va incrementat el coneixement en els entorns plantejats. Tots els cursos podran ser cursats individualment, malgrat que es prioritzarà la matriculació d'alumnes que escullin desenvolupar el Postgrau íntegrament. Podeu consultar el Programa del Curs a: http://www.ice.udl.cat/fc/curso/1058