Èxit de participació al High School Developers Parade, Devfest Lleida 2017

Organitzat pel GDG Lleida en col·laboració amb l'EPS

Aquest dissabte 9 de desembre de 2017 el Google Developer Group de Lleida (GDG) va organitzar al Parc Científic i tecnològic de Lleida, el Google Devfest High School Developers Parade Lleida 2017. Un esdeveniment de tecnologies Google i altres, dirigit especialment a la joventut de Lleida que estudia Formació Professional o Batxiller i que està interessada a dedicar el seu futur professional a les carreres tecnològiques.

Així doncs, el GDG Lleida, en col·laboració amb l’Escola Politècnica Superior de la UdL,  va apostar aquest any per dedicar el més gran esdeveniment de l’any Devfest GDG, als estudiants pre-universitaris.

La jornada va comptar amb una molt bona a assistència, propera al centenar de joves, que va gaudir de diverses ponències, tallers, xerrades i activitats des de les 9 del matí fins a les 18 hores: introducció al cloud, introducció als Assistents personals de Google, Women Tech Maker, experiències amb Arduino, hololens sistema Quirúrgic amb Realitat Mixta de Microsoft, presentació dels programes de Google Google Code-in, internet de les coses, Cross-Reality, sessions de proves virtuals, i moltes coses més!

GALERIA FOTOGRÀFICA