Exposició a l'EPS. "Fotònica: descobreix el poder de la llum; De la ficció a la realitat"

gophoton

L'any 2015 ha estat declarat Any Internacional de la Llum per part de les nacions Unides i l'ICFO-Institut de Ciències Fotòniques, en el marc del projecte GoPhoton! ha creat una exposició itinerant (UAB, UPC, UB, URV, UdG i UVic)  amb l'objectiu de divulgar la fotònica, el seu impacte i les seves possibilitats.

IMG_1878

Aquesta exposició anomenada GoPhoton. Fotònica: descobreix el poder de la llum; De la ficció a la realitat, també visitarà la Universitat de Lleida (UdL) del 16 d'octubre al 9 de novembre de 2015. En concret serà a l'Escola Politècnica Superior (Jaume II, 69 - campus de Cappont) el centre on s'hi exposarà.

Així doncs, des d'avui mateix podeu gaudir de l'exposició GoPhoton! al passadís de la planta baixa de l'EPS (davant de les aules).

Hi esteu tots convidats!