FLL Animal Allies. Reunió d'experts per als participants de la FLL Lleida

experts FLL 2017 (11)

Com ja es habitual a la FLL de Lleida, amb l'objectiu de facilitar assessorament als equips participants, l'Escola Politècnica Superior de la UdL va organitzar ahir, a la sala de Graus de l'Escola, una reunió amb experts destacats de l'àmbit animal a les nostres contrades.

Amb aquesta reunió d'experts, que tradicionalment organitza l'EPS (FLL2013, FLL2014, FLL2015, FLL2016) per als equips participants en la fase local de Lleida, hi van participar vora 40 nens i nenes de 7 col·legis i instituts de les comarques de ponent; Van escoltar el punt de vista professional sobre el repte d'aquesta edició de la competició internacional de robòtica FIRST LEGO League, van rebre l'assessorament dels experts i van presentar la seva proposta a algú amb coneixement del tema per que la valorés.

experts FLL 2017 (14)

En aquesta edició es van buscar experts de l'àmbit de les institucions públiques i de l'empresa privada. Els ponents convidats van ser:

- Sr. Joan Alàs: Representant del Centre de Recuperació de Fauna de Vallcalent.

- Sr. Albert Permanyer: President de la Fundació Andròmeda.

- Dr. Lorenzo Fraile: Professor del Departament de Producció animal de l'Escola Tècnica Superior Agrària de la Universitat de Lleida.

- Sr. Ramon Cos: Institut de Mollerussa. CFGS Ramaderia i assistència en Sanitat Animal

experts FLL 2017 (8)

Podeu trobar tota la informació referent a la FIRST LEGO League de Lleida així com un complet històric de l'esdeveniment al següent bloc específic: https://flllleidablog.wordpress.com/