Gran participació al FEPSTIVAL 2014 organitzat pels alumnes de l'EPS

DSCF9311_fstn_fstn12

Els alumnes de l'Escola Politècnica Superior de la Universitat de Lleida van organitzar ahir al jardí interior del Campus de Cappont la seva Festa: FEPSTIVAL.

FEPSTIVAL es consolida com una de les festes universitàries de referència a la UdL, tant per la seva elevada participació com per la quantitat i la qualitat de les activitats programades des de les 10:00h  fins a les 00:00h:

- Activitats esportives: campionats de futbols sala (a la pista esportiva de la FCE), basquet (al pavelló del CEIP Fredèric Godàs) i volei (al jardí interior del Campus).

- Activitats Lúdiques: campionats de jocs de cartes (poker i butifarra), futbolí i jocs d'ordinador (FIFA)

- Activitats culturals: Visita guiada a la Sala d'Exposicions Fundació Sorigué, on s'exhibeix una selecció de fotografies panoràmiques de l'artista Wim Wenders, per primera vegada a Espanya i actuacions musicals en directe dels grups Res A Dir, Spring Riot, Lokito Lopongo i VERGÜENZA AJENA.

- Activitats gastronòmiques: Dinar popular amb l'elaboració, per part d'una empresa especialitzada, d'una paella i una fideuà gegants (més de 1000 racions).

Un degoteig constant de gent va anar passant i participant durant tota la jornada pel FEPSTIVAL i les seves competicions esportives, destacant la gran acollida de la paella i la fideuà gegant (es van servir prop de 700 racions). El punt àlgid de la festa va arribar a la tarda, ja que el temps acompanyava i s'havia de "païr" el dinar ... i a la nit, amb una gran assistència de públic.

Premsa

7 de març de 2014