II Open de Tennis EPS. Inspiring the Future 2018

Obert el periode d'inscripció

Aviat celebrarem el 7è sopar d’antics alumnes, pdi i pas de l’Escola Politècnica Superior i, en el marc d’aquesta celebració, s’està organitzant el II Open de Tennis EPS. Inspiring the Future 2018 obert a tots els antics alumnes, PDI i PAS de l’escola, i que és realitzarà en les setmanes anteriors al sopar previst per al proper 18 de maig.

Així doncs, i per tal de poder muntar el quadre de joc del II Open de Tennis EPS. Inspiring the Future 2018, cal que des d’avui mateix, 4 d’abril, les persones interessades en participar en aquest torneig ho comuniquin al correu electrònic info@eps.udl.cat, indicant el seu nom, cognoms i telèfon mòbil o bé al WhatsApp de l'EPS (638 08 61 90) indicant nom i cognoms.

La data límit d’inscripció és el divendres 13 d’abril. Un cop disposem dels participants s’enviarà el quadre de joc i el desenvolupament dels partits que tindran lloc al Club de Tennis Urgell.

Per qualsevol dubte referent al desenvolupament del torneig, poseu-vos en contacte amb el Gabriel Pérez, via coreu electrònic gperez@diei.udl.cat o bé al telèfon 973 00 35 73.

El primer Open de Tennis EPS-Inspiring the Future 2017 va comptar amb 10 participants i és va proclamar campió en Joan Cabós.

Animeu-vos i participeu!