INDRA. Oportunitats laborals per als titulats de l'EPS

[caption id="attachment_6936" align="alignnone" width="471" caption="Software LAB INDRA. Imatge:Herminia Sirvent"]Imatge_cat_20073[/caption]

En el marc de l'ampliació de les instal·lacions del Software Lab de Indra al Parc Científic i Tecnològic Agroalimentari de Lleida es va donar a conèixer que, aquest últim any, l'empresa multinacional i principal empresa del PCITAL, ha contractat a quasi un centenar de nous treballadors i te previst, abans de finalitzar l'any 2013, augmentar la seva plantilla en 15 - 20 persones.

Cal recordar que dels 317 treballadors de Indra  a Lleida, un tant per cent molt elevat són titulats de l'Escola Politècnica Superior de la Universitat de Lleida. Així doncs, aquesta constant expansió de negoci duta a terme per l'empresa líder en el sector de les telecomunicacions, és una molt bona notícia per als titulats i futurs titulats de l'EPS.

Premsa

20 de setembre de 2013