Igualada torna a ser seu de la Mobile Week

La capital de l'Anoia acollirà set activitats, entre el 12 i el 14 de febrer, organitzades per l'Ajuntament i TICAnoia

Igualada torna a participar aquest any en la Mobile Week, iniciativa impulsada per Mobile World Capital Barcelona (MWCapital). La capital de l'Anoia organitza set activitats, que tindran lloc entre el 12 i el 14 de febrer i algunes d’elles s’organitzen en el marc del Campus Igualada-UdL

12/02/2020

Xerrada: Impacte de la Intel·ligència Artificial en la societat actual

Començarem per fer una mica d'història de Intel·ligència Artificial i revisant els conceptes clau. Farem una introducció d'alt nivell a algunes de les tècniques d'aprenentatge i en veurem aplicacions. Finalment posarem en comú alguns...

13/02/2020

Xerrada: Videojocs des d'un punt de vista de gènere: Més enllà de shooters i RPGS

Xerrada per promoure l'interés, la participació i la presència de les dones joves en la cultura de desenvolupament de videojocs.

13/02/2020

Xerrada: Tecnologies disruptives i el seu impacte social

La tecnologia és neutral? La disrupció té només beneficis? Controlem la tecnologia o ens controla? Cal establir una ètica tecnològica?

Taula Rodona: El poder de les dones en la tecnologia

Obertura institucional a càrrec de Joana Barbany, Directora de societat digital de la Generalitat de Catalunya i Marc Castells, Alcalde d'Igualada.

14/02/2020

Xerrada: Solucions tecnològiques en un món hiperconnectat

En aquesta xerrada es pretén donar una visió general adreçada a tots els públics al voltant de totes les parts que interactuen en aquest món hiperconnectat en el que vivim.

14/02/2020

Xerrada: Eines per empoderar la ciutadania

Xerrada al voltant de la gestió de dades en el món virtual amb l'objectiu de fomentar el control sobre elles de la ciutadania.

14/02/2020

Taller: Noves generacions que desafien les formes de treball conegudes

Taller de participació i intercanvi de coneixement i experiències entre empreses i estudiants universitaris per debatre les dinàmiques de treball en l'àmbit laboral.